søndag 1. juli 2007

Hei folkens!

Ja, nå er det på tide at enda en av fjellheimkullets jente-datafriker tar turen innom bloggen for å legge igjen en hilsen :)
For meg har ting gått ganske i ett siden vi slutta. Det tok ikke mange dagene før Margrete kom på besøk til Nesbyen... Vi lånte mammas bil og reiste til Telemark for å besøke Santiago. Det var så koselig! Han kjørte oss rundt i Skien som om det var Santa Cruz, og snakka masse med oss på spansk...og noe på norsk: ser han for meg da han kom inn i stua si med en ferskenkurv i neven: "plumme?"
Jaja. Så bar det avgårde til Tromsø igjen :) Midtsommertreffet var vellykket på alle måter (en stooor takk til Bjørg Marit og Frida og Mariann og Kenneth og Benjamin m/følge og dere i samehuset for artige dager sammen. Jeg sier bare: "bopit!")! Desverre måtte jeg reise hjem to dager tidligere enn de fleste, pga et jobbkurs. I morgen begynner jeg nemlig som pleiemedhjelper på Elverhøy Helsetun... Dagen etter kurset dro jeg til Oslo igjen for å se på leilighet. Først i morgen får vi vite om vi er de heldige, kommende leieboerne... Hvis vi ikke får den, blir jeg litt motløs tror jeg :)
Nå har jeg akkurat vært inne på nettsøknaden min og endret førstevalget på studiested fra Diakonhjemmet til Diakonova - typisk meg å gjøre sånne ting i siste liten. Skal vedde på at jeg bytter minst fire ganger til før fristen går ut i natt...ayudarme por favor!
Neste uke kommer Inger (pappas kjæreste) hit, for første gang mens jeg også er her. Eg kan nesten ikkje vente.
Soleis.
Håper flere legger inn hilsner på bloggen! Det er innmari kjekt å høre hva folk driver med.

Guds velsignelse.

Liv Solveig =)

Ingen kommentarer: