onsdag 24. oktober 2007

Habari!


Eg e i Kenya, t dåkk så ikkje har fått d me dåkk:-) Her e live bare heilt topp å e sikker på at eg har valgt d retta for dette året! Foreløpigt e me i Nairobi å tar d litt sånn gradvis. Ska snart t Pokot å d blir d mer "bushliv".
Programmet for opplegge ser utrolig bra ud, å utfordrane, så eg glede meg veldig! Har litt undervisning på dagane, god middag, bra standard i huset vårt å kjekke folk. Slappe av me bassenget, handle litt, spele fotball osv. Gudstjenester på søndager der me synge på norsk, engelsk å swahili, på lørdag ska me i sjiraffpark å i neste vega blir d bl.a. to slumbesøk.
Solå skinne, godt å varmt, flott natur å ikkje minst: tøffe apekatter. Ofte e d ein heile gjeng så samle seg på tage, unge og gamle, babyer å voksne. Apekatter altså. Må passa på å holda dører å vinduer lukt for de e veldig gla i å stjela maden vår... Jan Arne: Du sko vært her vettu!

T dåkk så vil veda mer: Les på bloggen min!

Savne Fjellheim å dåkk alle! Snakkes kanskje på midtsommertreff!? Eg e nok dessverre for langt vekke t å komma på kortkurs...

Klem fra Anne in Africa:)

Ingen kommentarer: