fredag 23. mai 2008

Hei hei folkz :)

I dag ble jeg overraska på en veldig positiv måte :) Så bra at så mange har skrevet på denne bloggen :) Håper flere tar oppfordringen til Jan Arne.

Her på Ulefoss går tiden alt for fort! Mye har skjedd :) Jeg er blitt tante til ei herlig jente :) Og fått vite at en av mine bestevenninner snart skal gifte seg. Føler meg gammel jeg!! Jeg er i praksis her på et bofellesskap, hvor jeg forøvrig skal jobbe litt i sommer.
Når jeg ikke er der på praksisjobb så er jeg der på lønna arbeid eller stresser med alt skolearbeidet som skal gjøres innen 30. mai og 6. juni. Er veldig stressa, deprimert og frustrert... Utslitt rett og slett...

Jeg var så flink at jeg strøyk på eksamen. Jippi, NOT! Så den må taes på ny og håper på bestått neste gang. Stryker jeg igjen så blir det å ta året om igjen eller bare skippe hele greia og finne på noe annet i stede.

Litt kjipt hvis det ikke blir Sandnes til høsten for jeg har nå fått det fine stedet å bo der borte :) Selv om jeg enda ikke har sett det på ordentlig, så vil jeg si: KOM GJERNE PÅ BESØK hvis jeg bor der til høsten ;)

Det blir ikke MST på meg i sommer for jeg har arrangert sølvbryllupsfest for mamma og pappa :) Og før jeg begynner å jobbe i sommer så skal jeg hjem til mitt kjære Bø :)

Savner dere alle sammen veldig mye og kunne gjort hva som helst for å vært med mange av dere nå :)

Ha en fantastisk helg alle sammen!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som du har nok på timeplanen! Synd det med eksamen, men neste gang går det sikkert, viss ikkje, så e d ikkje verdens undergang. Då finn du på nokke anna!
Ha ein fin sommer!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Takk, men for mæ e det verdens undergang :S
Ha en fin sommer du og :)