mandag 5. januar 2009

GODT NYTT ÅR
Hvordan har alle det, det e itte mykje med skriving på sia her, je tenkt lille je må gjør nå med det.
Hva skjedde med meg i fjor. Vell itte mye.
Flyttet til min kjære by Trondheim. Ellers har jeg et kjedlig liv. Går på skole, trodde jeg kansje kunne bli litt smartere, men tviler på det.
Håper at dette året blir et bra år for dere alle. Noen skal gifte seg, noen skal ha barn, noen får sikkert kjæreste, og noen vil forlove seg, noen vil reise, noen vil bli der de er nå, noen går på skole, noen jobber, men det som er sikkert med dere alle er at jeg savner dere alle.
Dere får ha et godt år alle sammen.
Mange hilsener frå lille Soffen

3 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Å, Soffen! Så skjønt et innlegg. Æ e kun en av de noen som går på skole og blir der de er nå, MEN æ savne dæ!!

Unknown sa...

Hehe, Soffen. Antek at du sitt å venta på at alle skal returnere til Trondheim etter ferien. E livet ditt kjedelig? Det må du gjer nokke me! Tippa det komande halvåret blir bra ej du!

Liv Solveig sa...

Det var en koselig hilsen, Solfrid! Savner deg også :)