mandag 1. juni 2009

Litt liv på denne bloggen :)

Ja, denne bloggen er jo nærmest død, synes jeg. Derfor tenkte jeg, som oppretter, å skape litt liv i leiren igjen :)

Først vil jeg si unnskyld til alle bursdagsbarna som ble glemt fra januar-nå, her inne ;) Håper dagen deres ble fin selvom dere ikke fikk et innlegg her på dagen deres :) Og håper dere har det bra :)

Så vil jeg gratulere Marita mor med type :)
Og nå er det like før Ingun Annie og Simon blir foreldre. spennende! :)
Og det nærmer seg dagen hvor kirkeklokkene ringer for vår kjære Liv Solveig :)
Og god tur til Afrika Anne :)

Mye som skjer!

Vil ønske alle flittige studenter lykke til med eksamene!


Så får jeg vel skrive litt om hva som skjer her hos meg. Er ikke store greiene da ;) Jeg studerer fortsatt, enda tanken om å slutte streifer meg ofte. Her er det fult kjør på skolen. Er jo midt i eksamensrushet. Stress! Men snart ferie :) Vi skal lage animasjonsfilm nå da, vise frem og få karakter. Skjønner ikke helt hva det har å gjøre med vernepleien... Gleder meg virkelig til kjøret er over og sommeren er her. Skal jobbe masse i sommer, men håper på noen fridager så jeg ikke er utslitt til høsten. Forøvrig skal jeg en uke til Estland i sommer. Ei ungdomsgruppe fra Ulefoss som skal dit gjennom Mission Adventures og jeg skal være leder. Gruegleder meg til det :) Sånn ellers får jeg bare si at dere heller må stikke innom bloggene mine hvis dere skal følge med meg ;) Dagbok og foto blogg har jeg ;) Det var det for nå :)

Hva bedriver du tiden med?
Har det skjedd noe spennende hos deg?
Eller har du noe å fortelle?
Hva skal du i sommer?
Får vi til litt liv her inne?
Blogg om det her da vel :)



Mange klemmer fra Miriam

PS: I dag har vår kjære Rolf bursdag ;) I tilfelle han er innom: Gratulere med dagen Rolf ;)

Ingen kommentarer: