onsdag 19. november 2008

Kortkurs!

Det er kanskje litt tidlig å nevne det nå, men tiden går fort så snart er det tid for kortkurs igjen! Jippi!
Vi i Nord- Norgeteamet skal være der i uke 7 og 9, så håper at folk kan prøve å komme de ukene! Det hadde vært konge! Det er så gøy å treffe dere. Fjellheim er ikke det samme uten dere;)

Ellers er det konge å være i teamet! Litt utfordrende er det, men jeg er med tre veldig brae folk, så det går så bra atte:) (selv om de er fra fjorkullet)

Nå har vi vært to uker på Val og det var bra. Det var litt skummelt til å begynne med, men det var gøy å være med i forskjellige fjøs og på grisefødsler, i stallen, skyte leirduer og bli kjent med gjengen der. Møtene med Hans Bergane var veldig bra!
Vi hadde en sang som vi sang på nesten alle møtene: (den står vel på hjemmesida til teamet også, men, men, den er veldig fin)

Jesus kalles synd`res venn, derfor kom nå til Ham hen!
Ta i mot Hans nådebud, Han vil ingen støte ut.

Ref: Syng det om og om igjen, Jesus elsker synderen!
Bring det budskap til dem hen:
Jesus, Han er synd`res venn!

Kom til Ham, du hvile får, fred Han gir som ei forgår!
I sitt ord Han kaller deg, sier: kom nå hit til meg.

Kjære sjel, frimodig vær, kom til Jesus som du er!
Han deg renser i sitt blod som for deg Han flyte lot.

Korsets ord min sjel gav fred, sendt lys i hjertet ned.
Jesus tok min skyld på seg, all min synd Han tilgav meg.

Frelst jeg er, ja, pris skje Gud! Kledd i Kristi rettferdsskrud.
Nå jeg synger, jeg meg vet Jesus kun til salighet.

Nå er jeg hjemme noen dager og nyter snøen før jeg drar til Trondheim for å besøke Sunniva, Solfrid, Anne Gørill, Jan Arne osv. Det blir humor:) Søndag er det back to Tromsø. Gleder meg til det! Det er så bra å være der, skjønner ikke at alle (nesten) bare stikker sørover igjen!
Håper noen tar til vettet og kommer opp igjen til neste år! Dere er velkommen.

Lev vel!

Bjørg Marit

1 kommentar:

Ingunn sa...

Har sykt løsst å kåmme på kortkurs, men veit vældi lite om skjemae førr di uken enda... så vi får se når d nærme sæ.:)

Hadde vorre kånge å træfft flest muli fra kulle vårres!:)