onsdag 28. januar 2009

Hei godt folk!

Nå e d leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge si eg har skreve någe..

Men eg tenkte egentligt bare å gje ein lyd fra meg.. Eg har begynnt på barnevernstudie i stavanger. Ferdi me fussta halla åre.. Ellers så e eg aktive i forskjellige barneklubbar, cellegrupper, konf, å ungdomsopplegg.. dagane går stort sett i ett, å viss dei ikkje gjere d, så e d kaffi å drøs i ein av leilighetene..

Vett ikkje om någen av dåkke huske at eg nevnte bror min som bønneemne någen gonger.. då han va i Afganistan så visste eg ikkje heilt koss han sto i forhold t truå på vår goe Far.. Han har vore litt ude på flaskå å sånn, men nå i høst så la han d vekk å begynnte å gå meir på bønnemøtene me har å på ungdomsmøtene kvar helg.. Han har t å me vurdert bibelskole t høsten.. Så der har me (jaffal eg) fått bønnesvar..

Ha ei fortsatt fin uga.. klem fra May Bente

1 kommentar:

Godt folk sa...

Hei May Bente! D va kjempekjekt å hørra!:) Klem fra Marianne.