lørdag 21. mars 2009

ME og Lightning prosess

Hei alle sammen!

Eg veit ikke kor mange læsera dennan bloggen har no, men eg tænkte likavæl eg kunne komme me en bittelitn oppdatering likevæl.;)

Dåkker huske kanskje at eg bei så slitn oktober 2006? eg va længe redd får at eg kunne være alvoli syk, men no har lægen funne ut at d e ikke nåkka galt me meg. tatt all værdns prøva, men ingenting slår ut! til tross får d e eg enda slitn, svimmel, kvalm og trøtt. Fårr 2, 5 år sia tænkte eg på om eg kunne ha fått ME. tanken brukte å jøre meg vældi redd. Men d som før va min største frykt, e no bidd mitt einaste håp.

Eg har innsett at d e ikke nåkka jælp å heinte hos lægan. Eg har derimot søkt om å få være me på Lightning prosess-kurs. D va d Liv-Marie bei frisk av!:) på en måte e d mitt siste håp. men eg tørr ikke håpe får masse heller. Men eg lure på om dåkker kanskje kunne be konkret får at eg lære meg dennan prosessn, sånn at eg kunne bi frisk?

Vil åsså dele et bibelvers som eg fikk får nån uke sia. d e sikkert ikke bare meg som ber å ber utn at d kommer nån svar. Bei litt trøst får meg d som står i 2. peters brev 3,9:

"Herren er ikke sen med løftet, slik noen holder det for senhet. Men han har tålmodighet med dere, for han vil ikke at noen skal gå fortapt, men at alle skal komme til omvendelse."

Gud være me dåkker!
Hilsn Anne Gørill

1 kommentar:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei Anne gørill. Det verset hjalp mæ og litt.. Har bedd om at du ska bi frisk siden du bei sjuk, men kan nu ta med at du må lær dæ prosessen og. Håpe virkelig du blir frisk en dag! Klem