mandag 1. juni 2009

Røre fra Jan Arne

Her kommer litt røre fra meg.
I sommer er planen: skikkelig gira på en sydentur nå i juni, men det blir vel muligens som sist sommer, ingen som har tid når jeg har tid...kjedelig. Hehe. Ellers så skal jeg en tur til Polen den 28.juli - 8. august på IFES sin Student Leadership Formación - leir (via Laget i Trondheim), så det kan bli både spennende og skummelt. I juli skal jeg jobbe på en avlastningsbolig her i Trondheim, som jeg har begynt så smått i allerede. Det er utfordrende, med mange brukere med forksjellige behov, og mange nye situasjoner og ting man skal sette seg inn i, men har skjønt at man må lære litt etter litt. Nå lurer jeg faktisk på å kjøpe meg en billig bil-gps, siden jobben involverer kjøring hit og dit, og jeg har dårlig peiling på stedsnavn, veier og områder, så det kan kanskje være en smart investering, hahaha. Her om dagen fikk jeg vite at Benjamin kommer en tur innom Trondheim i juli, så det MÅ bli en KanOON reunion, alt for lenge siden sist. Nå er jeg midt i eksamensinnspurten, og driver å pugger til eksamen som jeg strøk i til jul (innføring i kristendommen, som ikke er så enkelt som dere tror, siden det omfatter både konfesjonskunnskap, kirkehistorie på verdensbasis, norsk kirkehistorie, ideer og etc...), men føler ikke at jeg har alt inne som burde være på plass, men skal gjøre mitt beste selvfølgelig. Mangel på konsentrasjon er et stort problem. Til høsten har jeg søkt på sosionomutdanning her i Trondheim, så håper på å komme inn. Tror jeg har valgt riktig denne gangen, forhåpentligvis, hehe. Hvis du lurer på hva jeg har gjort i år, så har jeg tatt følgende fag: Midtøstens religioner, Innføring i kristendommen, urkristendommen, Menneske og miljø i Afrika, Psykologisk antropologi og Innføring i kristendommen.

Gleder meg til å høre hva dere andre skal gjøre i sommer.

2 kommentarer:

Anne sa...

Sosionom? Så bra! D hørtes ut som någe for deg:) Hb du komme inn!

Unknown sa...

takk du;) håper jeg også