lørdag 12. januar 2008

¡FELIZ AÑO NUEVO!
En liten billedkavalkade fra livet mitt den siste tiden. Ble kanskje en del bilder, men derfor skal jeg ikke skrive saa mye. Håper alle har hatt en bra start av 2008!

Gratulere til alle som har forlovet seg, funnet seg en livsledsager eller hva det nå er dere har funnet på. Er det sant det jeg hører Heidi? Vart litt sjokka kan du si, men skal passe godt på han når han kommer ut hit i så fall. Gratulerer!

Buenos Aires, Argentina

En kongetur! Utnyttet til fulle Mc Donald!


Tangoshow var helt genialt!



Stakk innom Bugan Villas, Santa Cruz paa vei hjem og mimret litt



Fikk en katt av Hanne foer jul.


Agnes Pernille.


Til naa har hun pisset i alle skoene
vaare og baesja i senga mi...


Foerjulsregn


JULEAFTEN

Barna hadde julespill. Saa sote!

Juletrefest med misjonaerene 2. juledag.... trenger jeg si mer?



21 AAR!

Tradisjonen tro fikk jeg egg, mel og sukker i hodet.

Rene kakedeigen.

Og der var kaka ferdig;)



Nyttaarsleir i Sucre. Dritbra!


Etterpaa dro vi en gjeng til Saltsjoeen:)


Margrete, Livi, Bjoernar; Torgeir, Ragnhild, Kristine og jeg

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Godt å hør fra dæ <3 Gøy å fiks førr dæ - Nada problema señorita :) Spansken e kje heilt gudd :)

Unknown sa...

Ser knall ut i Bolivia!

Grattis med overstått Bjørgis!