tirsdag 5. februar 2008

Nytt fra Trondheim

Heia alle sammen!

No syns eg jammen d va på tide at eg å skreiv nåkka inn hær. Eg e fræmdeles i Trondheim å går allmennlærer me vækt på realfag. Studietia har gått ganske bra. Men eg e fræmdeles slitn å svimmel, så veit ikke om eg klare å fullføre utdanninga.. Kanskje bi d et friår til næste år. Men får se ka Gud vil. Har vorre hos en ny læge som fann ut nåkka rart me hjerte mitt. Så han sku senne meg til en sånn klinikk her i Trondheim. Men han no ikke hørt nåkka meir fra dæm. Tvile på at d e d uanz. Eg har åsså tatt en ny hårtæst hos ei sånn naturterapautdama (åsså kalt "kjærringa") som eg har gått hos d siste åre. Som dåkker kanskje har fått me dåkker så har eg drevve me masse forskjellie diætta sia juli. Men syns ikke så masse har funka da. Å d viste dennan hårprøven åsså. Va masse minerala å vitamina som eg mangla. Så no ska eg gå på en heilt ny diætt som han Fedon Lindberg har laga da. Den bi ikke heilt lætt å følle spesielt når eg prøve å skrape sammen kræfta til å klare å gå på skoln oppi alt. Så om dåkker kunne bedd om at eg sku bi frisk av dennan diættn, hadde eg vorre vældi takknæmli!! Eg e så sinnsykt lei av å gå å være så slitn å svimmel heile tia!! Takk for all forbønn!

Ellers så ska eg no bi tante i juni da. Så d glede eg meg voldsomt til!:) Åsså et lite råd Bjørn når du ska bi lærar, at du får respekt hos ongan e sykt vikti! Viss dæm ikke respektere deg, så bi d inga rom får læring. Bare et lite tips.

Så koseli å se bilda fra Bolivia Bjørg-Marit! Å kor eg savne dåkker alle sammen! Hp eg får se væffal nån av dåkker i Trondheim snart!:) blinkblink

Et vers som eg har tænkt masse på i d siste: "For Gud gav ikke motløshetens ånd, men kraft og kjærlighets og sindighets ånd." 2. tim 1,7

Anne Gørill Berntsen

2 kommentarer:

Godt folk sa...

Hei du:) så morro å høre åssen du har d!gled deg t å bli tante ja, d r rett og slett KNALL:)
Håper jammen du blir frisk igjen!!ska be for deg...
Klem Randi

Godt folk sa...

Hallå, tack för rådet. =) Har begynnt å hittills går det bra, hoppas det fortsätter så.

Håper åsså att du blir frisk, å ber. =)

Björn