søndag 12. oktober 2008

<3Fjellheim i mitt hjerte<3

På tur tilbake til Trondheim fra en litn høstferie heime, for eg innom Fjellheim.
Å d va så koseli!! Fikk overnatte hos Margrethe å Randi. Eg va åsså så heldi å møte på Helene, Maria-Therese å Bjørn på min lille visitt. D va skikkeli rart å være der me alle di nye folkan som e der! Å ha møte i nybygge e åsså ganske rart. Fann ut at å ha møte i stua hadde liksom sin sjarm. Å sitte i sofaan heilt bakerst å slappe av.:) Men møtan e like bra da! D e skikkeli godt å fare på møte på Fjellheim!

D kommer til å bi heilt sykt rart når eg ikke kjenne nån fleire på Fjellheim meir. Da kan eg ikke bare komme innom sånn som eg kan no.. Dæffør må eg næssn utnytte at eg kjenne ettåringan der i år!:p Tusn takk for meg dennan gangen!:) I`ll be back!

Anne Gørill

4 kommentarer:

Ingunn sa...

ååå.. så heldi du e! Savne fjellheim!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Enig! Misunnelig æ å. Så løst å tebake t Tromsø og Fjellheim æ å!

Godt folk sa...

hei! du nevne itj at du møtt mæ nei,takk ska du ha!(fornærma)

:)
men altså fikk æ vær me anne gørill å faren på båttur,veldi kosli!dæm spandert pøls å kaffe:)
d va veldi kosli anne gørill!

ellers e all som vil kom nordover veldi velkommen!

Bjørg Marit

Anne Gørill sa...

Jo, altså, va heilt konge å tilfeldivis møte på Nordnorge-teame på Nordborg! Å konge at dåkker hadde lyst å være me på båt-tur!:p

Fornøyd Bjørg Marit?;)