søndag 14. desember 2008

Hei hå nå er det (snart) jul igjen :)

Oisann! Er jo måneder siden jeg skrev her(men min bloggen min oppdateres jevnlig;) ), men får vel kladde ned noen ord :)
Her vest går det fint. Er i praksis nå og det er spennende. Mange nye diagnoser å forholde seg til, diagnoser jeg ikke har jobbet med tidligere. Så tror dette blir bra :) Og snart er det jo ENDELIG juleferie. Gjett om jeg gleder meg til det. Ikke fordi det skjer no spess, men fordi jeg ENDELIG har fri. Har ikke hatt langfri siden i sommer. Og det merkes, man blir sliten av det... Jeg har et spørsmål til dere musikalske av oss: Kunne du tenkt deg å spille Mitt hjerte alltid vanker på piano(eller annet instrument), tatt det opp og sendt det til meg på mail? :) Sånn ellers håper jeg alle har det bra der de er :)

Når får du ferie?
Hva skal du i jula?
Hva er planene dine etter jul?
God advent og god jul folkens :)
I'm dreaming of a white Christmas! :) Do you?
~Miriam Elisabeth~

Ingen kommentarer: