mandag 28. september 2009

Anne Gørill er frisk!!:D

Til tross for at d sikkert bare e et fåtall av fjellheimfolk som følle me på dennan bloggen, syns eg nyheita mi fortjene litt oppmerksomheit i et innlægg hær åsså!:D

Eg vil bare få dele me dåkker at eg e ikke kronisk utmatta længer! Får 2 uke ca va eg på Lightning-Prosess kurs, og forlot kurse me et heilt nytt syn på framtia å heile live! Sia da har d bare gått oppåver! Å eg e så gla!:D Når d går opp får meg at eg kan jøre akkurat ka eg vil, så bare bruse d inni meg!!!:D Hurra!! Hurra!!! Gud e go!!!! Får dåkker som lure på ka prosessn e, så anbefale eg nettsia til aktiv prosess. Kort sagt kan eg si at d e en nån teknikka me ord og bevægelsa som eg må jøre når eg kjenne eg bi slitn. D e en kjæmpehard træning, å eg har nok masse ijæn. Men wow, så mye eg har endra på den lille tia bare til no!:D

Viss dåkker ikke e åverbevist om min friskheit, så kan eg fårtælle dåkker at bare no i hælga, så har eg vorre i Oslo å besøkt søstra mi å tantongen min. Å eg har stått opp tili kvær dag! ikke såvve nåkka iløpet av dagen! I går gikk eg fram og tilbake fra gudtsjæneste som vi bruke ca 30 min kvær vei! å da eg kom heim, så bar d rætt ut ijæn på lekeplassn me Silas(tanteongen;p) å leka der i 1,5 time! Å da eg kom heim da, så støvsuga eg! Å ætter d ijæn, jore eg Silas klar til sænga! Å ætter d ijæn, rydda eg på kjøkkene å tok oppvasken! Eg bi næssn sjokkert over meg sjøl! :)

ok, litt sånn energisk her eg sitt! Men ville bare dele nyheita me dåkker alle! Oppdateringe om mitt liv, finn du på bloggen min.!:)

Gud velsigne dåkker alle! Takk får all forbønn!:)

store klæmma fra Anne Gørill i Trondheim - som jør en strålanes dag!:D

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Ååå!:D Anne Gørill æ får frysninge kvær gång æ høre om det her!:) Takke Gud!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Åh, ENDELIG!! Så sykt bra! Endelig e bønnen våre besvart :D :D

Randi sa...

ÅÅÅÅÅ!!! Sååå UFATTELIG bra!!har tenkt på deg i d siste, og lurt på åssen det gikk med deg etter d lighting kurset. Nå blei jg GLA:):)du r HÆLI!! håper jammen jg får t en tur t trondheim snart. MÅ få d t før jul, had vært knallgøy:) Stor klem fra meg