tirsdag 1. september 2009

Hei alle sammen!

Hvordan har alle det?
Med nordlendingen i Sandnes går det greit. Jeg har hatt en sommer fylt med inntrykk og gode minner. Var ei uke i Valga(Estland) på MissionAdventures. Jeg og mamma var ledere og hadde med oss en fin ungdomsgjeng på 10 stykker i alderen konfirmant-19år. Vi hadde ei super uke sammen og lærte mye om oss selv og andre. Der nede ga vi mat til fattige, hadde møter for unger og fikk gjøre noe som betydde mer for andre enn oss selv. Lyst å lese mer om det, så er det bare å surfe innom bloggen min ;)
Jeg holdt to andakter på barnemøtene og det var gøy :) Der nede tror de Gud er ond, dette skyldes ting fra gamle dager... Så vår oppgave var å få vist dem at Gud er alt annet enn ond. Vi har planer om å gjenta dette til neste år :)

Sånn ellers er studentlivet begynt igjen og nå er det faktisk bare 1 år igjen! Hvem skulle trodd det? At jeg skulle klart 2år på høgskole, det trodde ikke jeg for 2 år siden. Har fortsatt vanskelig for å tro det. Og vet dere, nå ER jeg lei skole! Hehe :) Noen andre som er skolelei?

Tilslutt vil jeg gratulere Sunniva, Liv Solveig og Marlene! Gode ønsker for ekteskapet! Og for noen flotte bruder!!

Ingen kommentarer: