mandag 12. november 2007

det var meg...

ja spennende å surfe gjennom bloggen og kikke litt åssen folk har det.jeg har det bra, nei ikke så bra, men ok.jobber mye, i Norsk firma masse flotte nordmenn på kontoret, alle vet at jeg er kristen.vanskelig å vitne for dem.det er liksom først nå redselen til å prate med folk slipper taket i meg, må snakke masse med veldig seriouse folk.og stresser masse.men det e ikkje någe eg sko tenka på.gir slipp på ting.lærer veldig mye.er blitt veldig data avhengig spiller masse og driver med masse dritt.så jeg har nesten ikke tid til å finne på noe fornuftig.nå tenker jeg å si fulstendig nei til data etter jobben, lurer på treninga hver dag i stedenfor og Bibellesning.begynte bla med "Fader vår" veldig bra book, lurt å ha meg seg.har ikke fått meg noen venner ennå, men det er litt vanskelig å få dreis på dette.masse rare folk her, jeg selv er veldig rar så vi hører ikke sammen.musik...ja det er noe jeg må tenke på, men djevelen stjeler så masse tid fra meg så jeg må bare trekke meg vekk fra gitaren.vil ikke være innbilsk, jeg er ingen bon jovi, men det er viktig for meg, å få utløp for noe inne meg gjennom musiken jeg holder med på.ville minne om at vi må be for hverandre fordi nå vi er oppløst og hver av oss helt for seg selv.mange som har det tøft og sitter alene, så det er ingen steder man kan hente krefter til å takle livet.så å be det er viktig, det er makt i alle typer hender både foldede og ikke, men med forbeholdt om at dem er strakt i været til Gud.
ja ikke noe mer å skrive om, livet går sin gang, er blitt litt gammel nå nemlig 24 år, mye å grue meg til, mye som fortsatt forblir uklart, men mange drømmer om at det er bare en stund som skal gå over og framtiden skal bringe mye godt.vil ikke ha mye godt, men knapt det er nok Han vet hva jeg snakker om.
vær sterke i troen og Gud velsigne dere alle sånne som dere er!
artem

3 kommentarer:

Navn: Benjamin sa...

Fint innlegg artem! Viktig å huske på å be for hverandre ja.. det blir forsømt litt for mye hos meg.. tida går så fort liksom.. så det er nok noe i det der jeg alltid erfarer, nemlig at jeg må TA meg tid :)

har ikke ditt tlf-nummer i russland! kan du ikke sende det på mail? sånn at det går an å ringe deg av å til? :D

Miriam Elisabeth ツ sa...

Godt innlegg Artem... Håper det ordner seg for deg der borte. Tenker ofte på deg... Du ER flink til å spille og synge ;) Savner å høre deg synge av full hals!

Og ja, vi må huske å be for hverandre.. Merker at jeg ofte kunne trengt morgensamlingen der vi kunne dele bønneemner... Studiet er hardt, så i avisa at mange studenter blir syke psykisk av studier.. Jeg føler at jeg er en av dem.....

Unknown sa...

Hei Artem! Beste innlegget ej he lest på leeenge. Seriøst. Virka som det kom rett frå sjela, og det e slik vi må skrive, ærlighet er bra! Ja, vi må huske å be for kvarandre. Skulle ønske vi alle var på samme plass, men livet går vidare, og vi må etablere oss. Nokken her, andre der. Det med at djevelen stjel tida er iallefall sikkert, for ikkje å snakke om kjødet som forblir uvillig og lat, og vil gjer akkurat det motsatte av Guds vilje. Skal be om at du får deg venna Artem, for det e livsviktig. Uten venna blir livet vanvitti ensomt. Det e ikkje bra. Ej bli trist og lei berre det går 1 dag uten at ej treff nokken, så kan kje forestille meg å ikkje ha nokken venna rundt meg i det heile tatt....! Prøver også å få tid til Bibelen, men så e kje ej den som he mest å gjer om dagane akkurat. He kje jobb heller, så sit berre heime å les exphil. Men etter mindre en he å gjer, etter latare kan ein bli...! Gud velsigne deg Artem, og alle dokke andre. Miriam! Håpe du takla studiet framover, skal be om at d går bra;)