søndag 25. mai 2008

Hallody kjære godtfolk!!!;)
nå va det Veldi veldi lenge si eg har oppdatert dåkk innpå her fant eg ud ...så sett dåkk godt te rette i stolane, finn ei go nogl å bida på, for dette komme te å bli kjempe spennanes å ikkje minst intresant:P!!!!

eg bur fortiå ganske møje heima på helgøy, for dei så ikkje har fått det me seg så jobbe eg alså på bådane te far min som matros..det va det så va tingen fant eg ud, stortrives på sjø!!!!!!å viss dåkken lure på ka eg egentli jer når eg e på båden ska eg ta det kort: tar taue, koge kaffi, servere kaffi, sidde å holde utkikk oppi styrhuse me far min elle brødrene mine (så då e styrmenn)å ikkje minst, det aller viktigaste, SMILE te passasjerane...ska låva deg det e hardt arbei:P heh, elle ikkje..!!!men på denne tiå av åre så e det ganske hardt faktisk, for nå e me i høysesongen så em kalle det..då e der fult av folk så vil ud på bådtur...så då jobbe eg frå måron te kveld!!kjenne eg e gåen i smilehålå når kvelden e omme kan du sei;)

eg har toge lustbådskysskipperen dette åre. Det va kjempe spennanes, då lerte eg å rekna ud kursar, sjøveisreglar+++ så nå har eg faktisk låv å gå me bådar oppte 60 fot (e faktisk ikkej heilt sikker på om det e akkorat det, men någe ront der jaffl) ...så då hende det rett som det e at far min sleppe meg te på hans bådar å eg styre framøve, ganske humor å sidda å sjå på passasjerane sine reaksjonar når eg tar øve...men det pleie som regel å gå godt!!

har og kjupt meg min egen båd, så når eg ikkje e på far sine, så e det rett ud me min egen...den e kje fult så store e 21 fot, ( det vil sei 7 m)....så yes, ingen tvil...eg blir aldri lei av sjøen!!!jaffal kej på denne tiå av åre...dåkk ane kje ka dåkk går glipp av landkrabbar;) heh..!!

men og sånn elles så har det veldi bra, kan jaffla kje klaga!;) i dag har eg då loge å solt meg ude i hengekøyå i hagen..nøde live;)e fortsatt evig optimist når det komme te soling, eg tenkte jo at eg blir kje så solbrent så eg tar ein låg solfaktor....men NEIIIDA, gjekk vist på ein smell IJEN... her sidde eg så ei røsprengt tomat ( tenke eg trenge kje å gå i så møje mier detaljer..for dåkk kan vell kanje sjå det føre dåkken me tanke på tiligare hendelsar??) å svir så det holle itte...har ei herli nått framføre meg;)

udenom det kan eg vell og fortella at eg blir i stavanger te neste år og, trives kjempebra her..bur i lag me ei vennina frå tryggheim, så me stooorkose oss samen;)

juppjupp...eg sko egentli ha fortalt så møje meir, men eg føle det egentligt ikkje levde opp te det eg skrøyda om i bjynnelsen: "spennanes å intresant".. så eg trur eg bare jir meg...!!!så kan dåkk jaffal tru eg har litt intresant liv..trenge kje å ødelegga det heilt for meg her..heh:P


kosa dåkken alle samen, ha ein STRÅLANES fine sommarferie!!!


we speaks..
klem frå helene<3

Ingen kommentarer: