fredag 23. mai 2008

Litt nytt fra det store utlandet...

¡Hola hermanos!

Naa er det bare 6 dager til vi forlater vaart kjaere Bolivia. Det blir fryktelig trist, men kjenner ogsaa at jeg er klar for aa komme meg hjem:) vi skal vaere ca 6 dager i Brasil foer vi endelig vender nesen hjemover. Tenkte at vi skulle proeve aa komme oss til Ilha Grande. Det hadde vaert litt tryggere for oss enn aa bo i Sao Paulo ogsaa hadde det vaert veldig digg!
Mamma og pappa kommer til Gardermoen og henter oss naar vi kommer til Norge den 5. juni:) Gleder meg! Gleder meg ogsaa veldig til aa se igjen de smaa niesene mine. En av de har jeg heller aldri sett! Hele familien skal samles paa en hytte der nede i soer den foerste helgen. Det blir bra.
Ellers skal jeg paa MST, arbeide paa aldersheimen hjemme, i et bryllup til en venninne og kanskje innom UL en tur.
Til hoesten skal jeg faktisk vaere med i Nord- Norgeteamet sammen med Dordi Anna, Viktor og Wilhelm. Det blir veldig spennende. Haaper jeg ikke blir en klamp om foten paa resten av teamet!;)

17. mai feiret vi veldig bra paa ferieplassen sammen med misjonaerene og de fleste nordmenn som er her. (Den bolivianske vaktmesteren med familie snek seg ogsaa med) Jeg og Ragnhild ledet toget, noe som ble en knallsuksess;)
18. mai kom vi oss opp paa toppen av Tunari, 5030 moh! Det var utrolig slitsomt og var helt paa graaten da jeg kom paa toppen av glede og utmattelse:) Vi klarte det! (med litt parasett og koka te)
(Ps Arnfinn: For et par uker siden var vi i Tinguipaya en helg, det maa vaere den fineste plassen i Bolivia. Ikke en lyd,ikke en gang en bikkjekjeft. Og den stjernehimmelen! Fantastisk!
Bodde i huset ditt;)

Ellers er jeg veldig lei av amoeber, mageproblem, lus, lopper, hunder og forurenset luft. Jeg vil hjem til rene Norge!
¡Vamos!

Haaper alle har det bra og lykke til med bryllup for de som skal gifte seg og studier for de som skal det! Haaper vi snakkes i naermeste framtid!

¡Hasta pronto amigos! ¡Saludos y abrazos de Bolivia!

3 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Velkommen hjem til Norge kjære venn :)

Unknown sa...

Du blir nok et bra team-medlem! Garantert!
God tur til Ihla og heim!
På snarlig gjensyn!

Anne Gørill sa...

ååå! glede meg til MST!:) kult at d bei nordnorge på deg da! Ses i juni!:D