tirsdag 13. mai 2008

I Bergen!:)

Hei på dåkker alle folkan!

no tænkte eg d va på tide at eg skreiv nåkka hær eg. D skjer no egentli ikke så masse spennanes i mitt liv får dagan, så no når d endeli har skjedd nåkka, så må eg no skrive om d!:p Får eg va næmli i Bergen å besøkte Stine i hælga! (For første gang) Å eg må si d e en fin by altså. Litt fascinert over alle busken åver alt i byen, å at dæm faktisk har bygd husan oppijønna fjellsien.. spesielt! D e nåkka spesielt me bergensera åsså. dæm e så jordnær liksom.. D like man!:) På lørdag så møtte eg faktisk på fleire kjente:p Carita og Svein-Åge, Sveinung og Helga, å Frida. Skikkeli morsomt å komme til en heilt fræmmend plass å møte på kjente!=) åsså va vi ilag me Anders på søndagen. Da va vi altså oppå "Fløyen". Å vi va på møte i Delk der vi atter en gang møtte på Frida:) pluss nån andre folk som eg å Stine hadde møtt på utfordringskonferanse og MST. Så d va skøy. jaa.. nok prating om hælga. minne meg faktisk litt om 3.klassingan eg va lærar for i praksis som skreiv sånne kjedeli histore i fortællarboka si.. jaja. drit i d!:) Ska gå å sove! Slænge me nån bilda av oss i Bergen som bevis får at eg faktisk va der:P hehe
Klæm i fra Trondheim, Anne Gørill Berntsen

1 kommentar:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Koselig med bilder fra Bergen :) Håper dåkker hadd ein fin helg sammen :)