torsdag 14. august 2008

Go nyhed!

Her e eg ijenn! Eg har ein utroligt goe nyhed! Som dåkk vett, så har jo Liv Marie låge dårlige veldi lenge. Di siste to årå har hu nesten ikkje hatt impulser fra omverdenen og har ikkje tålt lys, lyd osv osv. Men nå har di besøg av någen fra England så drive me någe så hette The lightning process, som og blir kalt tankefeltsterapi. Di kom på tirsdag, og då skreiv Marit, morå t Liv Marie, ein melling der d sto at di nå hadde tatt opp vindue, lyse va på og hu smilte og snakkte. I går hadde hu gått ud t loftstuå me hjelp av di fra England, og i dag satt hu og hørrte på cd og sang. Fekk akkurat ein melling der di skreiv at hu har vært i dusjen og vaska håre. Åh, d e så fantastisk! Gud e så go! Eg har så mange ganger følt at d ikkje har vært vits å be, for hu blei jo aldri bedre. Men d e så godt å veda at Gud har kontrollen, og han vett best. Eg vett d e mange av dåkk som og har bedt for na, så e d ikkje goe nyheder, vel?! :D

Marianne

6 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Åh, Marianne, det er fantastisk! :)

Unknown sa...

herli! superdupert!

Godt folk sa...

å så utruli bra!æ vart så gla at æ fikk frysninga på arman!
Gud e uendeli go!
d e så utruli bra me derre fra England!søskenbarne mitt vart å bra for ME etter å ha vørri i england!
takk Gud at dæm har fonni ei løysning!!!!

Ingunn sa...

FANTASTISK!

Anne Gørill sa...

Heilt syykt gått å høre!!!! wow! eg e heilt måløus faktisk! Takk Gud!!!:D

Godt folk sa...

:D Utroli :D
SÅ masse eg kunne sagt... men finn ikke ordan:D Jaja:)
-Stine-