torsdag 28. august 2008

Hei folkens!
Først vil jeg bare understreke følgende:
JEG SAVNER DERE!
Når det er sagt så kan jeg fortelle at jeg har det bra og fremdeles er her vest i Sandnes. Her stortrives jeg, selvom slett ikke alle dagene er like lette og gode, men jeg har det bra stortsett. Og av en eller annen grunn minner området meg om mitt kjære nord. Kanskje er det bare sjøen det skyldes eller det koselige folket. Aner ikke, men trives det gjør jeg. Og nå har jeg jo fått meg en MYE BEDRE hybel enn i fjor. Det kan May Bente skrive under på, så nå slipper jeg forskjølelse og annen sykdom titt og ofte. Jaja.. Sånn ellers går det greit på skolen, selvom det var slitsomt å begynne igjen. I kveld ga jeg meg selv masse arbeid som jeg sitter med nå, dette fordi jeg valgte å gå på møte i Salem. Kan ikke si at jeg angrer på det valget. For det møtet gjorde meg godt. Beit meg fast i noe taleren sa: Gud hater synd. Det står det i Bibelen, MEN Gud elsker deg! Gud hater det du gjør, MEN han elsker deg! :) Så med det ønsker jeg alle god natt/god helg og håper dere har det flott :) Så får jeg fortsette med den kvalitative og den kvantitative kartleggingen min og drøftingen av funn i lys av relevant teori ;) Snakkes folkens! Klemmer fra nordlendingen i Sandnes ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Fint å høre at du har det bra>!
Veldig kjekt å lese sånne små oppdateringer! Lykke til med ditt andre år i vernepleien, dette klarer du glatt, hvis du vil!;)