søndag 7. september 2008

Urru burru fra Jan Arne

Ok, fant det ut, måtte selvsagt gå på blogger.com og logge inn med brukernavn og passord.

Hehe.

Tenkte jeg skulle si hei. Jeg er fortsatt i Trondheim og driver å surrer rundt. Har vært en del styr med studieplanene mine som vanlig (refererer til fjoråret), men nå er jeg på banen igjen.
Begynte på tyskstudie denne høsten, men fant fort ut at det ble litt for vanskelig for meg, så da var det bare å hive seg rundt og finne på noe annet å gjøre. Jeg hoppa over på åpne emner i KRL/RELIGION, og målet er nå å fullføre et årsstudie i KRL. Etter jul tenker jeg kanskje litt på sosiologifag, eller kanskje å ta flere emner i religion. Det ser sånn sett ut som om jeg kjører på en "lærerkarriere", men vi får se.

Denne helga har jeg vært på "bli-kjent-weekend" med Laget her i Trondheim. Vi var på et sted som heter Vassfjellkapellet, hvor vi hadde leker, fjelltur, mat, spill og anna moro. Er litt sliten nå da, siden jeg også var på det samme stedet sist helg med Styret i Laget, så neste helg håper jeg på en mer sedvanlig en.

I morgen er det skole, og forhåpentligvis disiplinert lesing --> henger allerede etter. Det er en god del å lese på med andre ord, så det er ingen spøk. Det vet dere sikkert. Hehe.

1 kommentar:

Godt folk sa...

Håper du finner uttav hva du vil studere/bli :) Du fant jo uttav hvordan du laget innlegg så... ;) hehe

Miriam