søndag 30. desember 2007

Gott nytt år!!:)


Hej o hallå!


De e såå länge sen ni fått några levnadstecken från Finland så nu tycker jag att det börjar bli dags.

Det har faktiskt hänt en hel del sen sist.

Till att börja med kan jag ju meddela att min bror gifter sig imorgon. Så jag får tillbringa nyårsaftonen på bröllop! Tihiii, ja e nästan lite spänd!:) Men såå kul att han ska gifta sig, han får en underbar fru!

Min syster är gravid och hon ska få en liten baby i slutet av mars (jag e helt säker på att det blir en flicka):P Jag har sett fram emot det ända sen jag fick veta att hon är gravid, men så kommer jag ändå inte att få se lillan förrän han/hon är 4 månader gammal. Jag har nämligen sagt upp mig från mitt jobb och beställt en enkel flygbiljett till Madrid. Så från och med 18.1 till sista juli kommer jag att tillbringa tillsammans med en kristen finsk familj i Madrid. Jag svarade på en Au Pair annons på internet för ungefär två veckor sedan och nu i onsdags fick jag veta att jag får komma. Jag är så glad!:)


Så är nån på väg till spanien så kom för allt i världen och hälsa på!

Jag önskar er alla ett gott nytt år fullt av Guds välsignelser!


(Ingunn och Simon, GRATTIS , jag är oerhört glad för eran skull! Jag önskar er Guds välsignelser i ert liv tillsammans!<3)

4 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Å Marlene. :) Æ savne dæ! SÅ godt å endeli hør nåkka fra dæ! God tur t varmere strøk enn Finland. Kos dæ masse! :) Gla i dæ <3

Miriam Elisabeth ツ sa...

PS: NYDELIG bilde a dæ! :)

Godt folk sa...

Tack Mirkko!:) Jag saknar dig också vännen! Hoppas att allt går bra me dej? Gla i dej också! Klem!:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Går opp og ned her... I Finnland då? :)