mandag 31. desember 2007

Rykter forteller...

At Carita og Svein Åge har forlovet seg de og. Så GRATULERE til dere begge og ønsker dere ALT godt!

Nå er det like før avreise for meg. I natt starter turen hjem til Bø. Skal være der i en uke :) Gleder meg! Kan dere fortsette og be for Bø dama som har fått brystkreft. Det er ganske alvorlig. Håper på å få treffe henne og når jeg er hjemom en tur :) ... Det var godt å endelig høre fra deg Marlene! God tur! :) Og sånn ellers vil jeg og ønske dere alle et GODT NYTT ÅR! Og takke for det gamle. Det går sånn passe greit med meg. Litt opp og ned. I grunnen mest ned kanskje, men jeg vet at noen ber for meg og det setter jeg pris på. Trenger det.... Så takk. Men nå må jeg sove. Minner om bloggen min http://www.miriamelisabeth.blogspot.com/ hvor jeg skriver oftere enn her. Selvom jeg er innom denne bloggen daglig for å sjekke evt oppdateringer ;) Dette ble et uryddig og teit innlegg, men fikk så lyst til å skrive litt når jeg først var i gang... :)

Glad i dere alle sammen!

- Miriam Elisabeth

Ingen kommentarer: