søndag 16. desember 2007

kort hilsen fra meg

Tenkte at siden eg fussta va innpå denne bloggen så måtte eg vel kanskje legga igjen et innlegg.. e ikkje den så e mest inne å skrive innlegg (men eg e inne å lese sikkert kvar dag i håp om at någen lage et innlegg:-p) kan jo ikkje bare sitta sånn på sie linjå å se på.. Der e sikkert 30 andre så tenke same tanke som meg..

Vettsje om der e mange så huske at eg hadde et sokke-strikke-prosjekt i fjor før jul.. eg har tatt opp igjen d sama prosjekte, men d e bare forskjellige motiv kaffor eg strikke dei.. sa eg va ganske lei sokkar i fjor, å d stemme nok i år og.. greit me litt tidsfordriv når eg bare sitte der alligavel..

der e vel egentligt ikkje så møje så skjer i live mitt.. dagane går akkoratt sånn så dei har gjort, der e ganske lide liv her i vegene, men d tar seg fort opp i helgene.. då bler d mange nattetimer så går me t speling (Fantasi, Bohnanza og av å t litt kortspeling) å d e jo konge..

nå e d 4 dagar t flye går heimøve.. ska bli godt å komma heim og nå, men eg må sei at eg har d jo ganske bra her eg e.. D e litt trist akkoatt nå, for nå har någen av dei eg har blitt gla i, dimma.. d e egentligt rart d koss fort me blir gla i folk..

Dåkke (heile gjengen) har fått ein spesiell plass i hjerta mitt.. tenke på dåkk ganske så ofte egentligt.. Tankane går t tromsø, bergen, oslo, stavanger, trondheim, vestfold å dei så e forholdsvis litt aleina, sverige, finland, russland, kenya og bolivia... gjekk plutseligt opp for meg koss godt spredt me e.. me e faktisk fordelt på 7 land denne høsten/vinteren..

(dette inlegge blei ikkje så bra.. ikkje någe struktur, å så står der vel heller ikkje så sinnsykt møje spennande.. men måtte bare få inn et innlegg:-P)

Ønske alle ei GOD JUL, og va og kjempe kjekt å se igjen så mange i tromsø..

-May Bente-

3 kommentarer:

Anders sa...

heisann. eg fann ikkje ut ka d sjunde landet var eg, prøver du å lura meg?

Miriam Elisabeth ツ sa...

Enig med Anders. Med Norge bir det bærre 6 land. Håpe tankane og går til Sandnes.....

Anonym sa...

beklage.. eg har bare tasta feil.. bøye meg eg.. å ja miriam, tankane går t sandnes og.. du kan velga om du vil gå onna stavanger eller dei så e forholdsvis aleina..:-P