fredag 13. juli 2007

Anna lehti tänne, akka!!!! :)

Jag hade faktiskt inte tänkt skriva nåt på bloggen, bara kika lite va alla håller på med... Men sen insåg jag att bloggen började bli lite väl norsk, ni får ju inte glömma det fina finlandssvenska språket!;) Ska jag vara ärlig så tycks norskan försvinna ganska snabbt ur mitt vokabulär också.. Jag saknar faktiskt Norge jättemycket! Alla ni mina goa sisters and brothers, det var lite väl snålt med bara tio månader tillsammans! Jag saknar er ju! MEN, vi ses ju i himlen och då blir det lite mera än tio månader, eller hur? (Kanske man eventuellt har turen att träffas innan dess också):)
Här i Finland har det inte hänt så mycket. Jobbar livet ur mig på mi papas rävfarm, träningen under fjellheimåret visade sig vara rätt så nyttig. Bicepsen får verkligen visa vad de går för!:)

Folket i Tromsö tycks också ha det bättre på väderfronten än här, regn, regn och åter regn.. Trist! Några soliga dagar hade jag på mig att återuppliva Bolivia-brännan men det var också allt.

Väl, väl det var väl allt jag hade att komma med för tillfället tror jag..

Hoppas att ni alla har det gott! Håll er nära Jesus!

Kram på er alla!!
//Marlene
(Förresten, ordet som Kenneth + senare alla andra upprepade gång på gång i Bolivia, vad var det??)

3 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Savne dæ Marlene!! Va det jeis/geis(korsen skrives det) du tenkt på?? =)

Godt folk sa...

Ja, men det var det ju! Haha! Alla blev så less på det ordet! JEIS!:) Ja saknar dej också Miriam Elisabeth Böstein (Sorry, jag får ingen norsk ö på denhär datorn!:) Hur har du det? Jobbar? Har du kommit fram till vad du skall göra nästa år? SAKNAR FJELLHEIM! Kraam

Miriam Elisabeth ツ sa...

Jepp. SAVNE dæ også Marlene.. Gå inn på bloggen min, så ser du kor det går ;) Nei, har kje funne ut ka det bir tell høsten.. God tur til Bolivia i 2008 ;) hehe