søndag 1. juli 2007

Hola!

Hei..!!!
D e ikkje bare dåkke, Helene å Liv Solveig, så synns d har gått ein evighet siden me slutta.. føle eg snart ska bejunna på soltun eg..!!

Nå har eg då altså vore på tur t nord-norge me båt.. va deiligt å komma nordøve igjen.. men eg fekk jo ikkje sitt så møje då, siden eg jobbde store deler av dagane.. einaste når eg hadde tidligvakt at me konne se någe på kvellane.. men då gjekk me jo av å t å la oss for me va så trøtte itte å ha stått opp kl 6.. :-P Men eg kan sei d at eg va MØJE oppe på bruå (styrehuse) å såg å sånn på nettene (når eg ikkje sko bejunna på jobb kl 6, men 12)

Å så når eg kom heim derifra så va d mesten rett å ver ledar på leir.. Så nå e eg vel ferdi me halle feri-ferien min.. har 4-5 dagar igjen, men d e ikkje før i UL-vegå.. I mårå ska eg bejunna på Dementavdeling på sjugheimen på Randaberg.. ska jobba der fram t eg reise nordøve igjen..

Ellers så får dåkke ha ein fortsatt fine ferie..

Vil hilsa me Hebr 13:8
"Jesus er i går og i dag den samme, ja, til evig tid"

Fekk hørra d i helgå (på nytt) å d blei så godt... han kan gjer liga store under i dag så han gjore på den tiå han gjekk på jord..!!!

gla i dåkke alle!!
klem fra May Bente

2 kommentarer:

Godt folk sa...

D va ikke hurtiruta du jobbe på eller..?;p

Miriam Elisabeth ツ sa...

Nei, skoleskip ;)