tirsdag 3. juli 2007

Heia!

Næmmen dettan va no litt morsomt å se ka folk har styrt me dn siste mån`n ætter skoln..! Eg har no vorre å sett mange folk da eg va nedi en tur i Telemark/Vestfold. va litt rart at Oddvar, Håkon,Margrethe,Randi,Carita, Anders og Heidi plusseli va dr nede..! føle liksom dæm høre til i Nord-Norge!:p men d va koseli å se kor dæm kom fra å sånn..! spælte fantasi å åt nydelie lappa hos Margrethe å spælte risk å åt hamburger hos Håkon. Koselie greier!;p å Håkon har visst frysærn bestandi full, om eg oppfatta rætt av kameratan hannes.. men eg må si eg hadde sett får meg Farris litt større enn d d va..(no affens Håkon...) men d funke sikkert når man ikke bor atme d vidundelie have me alle di fine båtan på!;p åsså har eg fått møtt familien til Oddvar.. sinnsykt koselie folk altså!:p

ååå ja! veit ikke om dåkker syns d e intressangt, men kan no skrive d fårde(får eg fannt ikke på så masse meir å si no..) eg har funne ut koffør eg har vorre så slitn i år.. Tok sånn dr hårtæst-ting å ho dr kjærringa fannt ut at eg har Candida.. en sånn dr sopp i kroppen som jør at man ikke får i seg næring..(trur eg;p) men no ska eg såfall gå på en slags kur å ete diætt å bi frisk som bare d!!;p Gud e go!=)

åsså en ting til.. saken til ho Pari(gubarne mitt som bor i fosterheim) ska komme opp i en ny rættsak.. å kunne trængt litt forbønn..

jeppjepp.. da ser eg fram til å læse om ka dåkker andre bedriv tia dåkkers me framåver!:p
å håpe eg får se væffal nån av dåkker på besøkt næste år i trondheim!:p

Hjærteli hilsn Anne Gørill

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Men Anne Görill!! Nu bei ä gla!:) Så bra at du har fuinne ut ka såm feile dä!:) Bönnesvar!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, samme sei æ! - Miriam