torsdag 25. oktober 2007

Hei!

Halla alle sammen :)

Sitter ofte å ser på denne bloggen.. så synes jeg det tar så lang tid mellom hver gang noen skriver noe, men det rare er at tanken om å skrive noe selv aldri kommer opp.. hehe..

Vil bare si fra om at det er litt folk som skal til tromsø helga 23-25 nov. Helene å noen andre skal være dær hele den uka eller? møter osv?(rett helene?) jeje.. så om dere har lite å gjøre den helga så kom dere på flyet! :)

ps. ring til vår kjære Arnfinn Barlaup eller andre i teamet om soveplass..de har jo eget hus, og det hørtes ikke ut som om det var så mye begrensninger på plass der når jeg ringte..

Ellers kan jeg fortelle litt fra min verden også.. Trives bra her i bodø:) supert miljø på jobben,
og blir vist mye tillit til å være så ny-ansatt synes jeg. Det er trivelig, og jeg tror man tar ting mer seriøst da.. Jobber i Bodø elektro og har nylig fått tittelen : "Systemutvikler".. høres fint ut iks? ;)

Ellers ble jeg som sikkert en del vet sendt på kurs hos siemens i Genova, Italia.. tenkte jeg kunne legge ut litt bilder her. Artig å oppleve litt anna kultur osv.. har ikke vært så mye å reise i andre land, så var litt ny opplevelse det at ting og normer var veldig annerledes enn det man er vant til hjemme. F.eks trafikken(villmenn), og drikkekutur osv.. men det var utrolig få som kunne engelsk, men det gikk bra.. bare peke og gestikulere litt og sånt..

Her er et bilde fra havneområdet.. Utrolig fint og varmt. Deilig å bare reise fra gufsen i nordnorge og rett dit, og gå på restaurant i skjorta i ti tida på kvelden :)









Her er i havneområdet. Tatt fra en restaurant jeg likte.. de kunne bra engelsk der iallefall.











Var en haug med fine luxus båter .. vet ikke hvordan det yacht-ordet skrives.. Sikkert rike kakser som har båtene sine liggende her..











Her er fra ei eller anna kirke.. sykt med alle detaljene over alt..


















Og vips, så hoppet benjamins tanker over til pirates of the carribean et lite sekund eller to..













Jaja.. har en haug med bilder.. skulle hatt ett med litt sånn oversikt over byen , men fikk selvfølgelig ikke tatt noe slikt bilde.. Ellers går det bra med meg og Siv.. og for de som IKKE vet det, så er Siv SKIKKELIG flink å lage middag :) (sånn at slaskete late Benjamin slipper det)

Så en liten ting til slutt, som egentlig er ganske viktig, nemlig at alle som har tid, må prøve å komme seg på kortkurs i februar:) Jeg har tatt fri uke 7 (siste uka) og håper det er flere som hiver seg på den uka!! :D

Skriv mere på denne sida!

Hilsen Benjamin

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ja, kom t oss! Me har masse husrom og hjerterom!:)

Godt folk sa...

Kan risikere at alle kommer da Marianne