søndag 28. oktober 2007

Jan's øpdejt



My view from my window. Impressiv. Hah?

Nei. Seriøst. Anne! Dissa apekattane dine hørtes artige ut, ja der sku ej sikkert vør. Og Benja, Italia såg dritfint ut.

I kveld he ej vør i Betania. Etterpå spelte vi fantasi. Meget givande. No e klokka 0251, men skal vel stille klokka før ej legg meg. Va det fram eller tebake, shit, d vækje ej....dritt ass.

Va med Anne Gørill på Ikea før idag. Der åt ej kjøttbolla, usakelig godt.MMmmm, etterpå stakk ej innom Bunnpris, eller "Botnpris", og gjorde månedens matinnkjøp. Fann ut no i sta at ej ha gløymt brød. BRØD! Det viktigaste av alt!!! Herlighet. D sku kje vør muli, e so vannvitti distre, hadde til og med skreve d på handlelista mi, som ej tråla nøye opp og ned mens ej gikk mellom hyllene inne på Botnpris.

So i mangel av brød åt ej banan me vaniljesaus. Bra erstatning, ikkje sant!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

me stille allti klokkå mot sommaren.. d vil sei at me stille kl ein time t bage i natt.. hadde d ikkje bare vore bedre om me ikkje hadde stillit klokkå i d heila tatt.. bare håplaust dette her.. eg kan mesten garrantera at hallparten av alle så e på soltun (fjellheim folk så e på utreisehelg) ikkje har fått d me seg.. d e faktisk ikkje så unaturligt då, eg har jo alldri pledd å få me meg at me ska stilla klokkå...

eg hadde visst litt på hjerta i den sagen så eg konne skreve innlegg.. men d e så tetag.. :p eg skrive jo stort sett bare tull uansett så d kan jo ver liga så greit at d ikkje e någe innlegg.. bare ein kommentar liksom..

Miriam Elisabeth ツ sa...

Maybe du Maybe =) Enda en sen natt oppe i indre Troms? =)

Hvordan kunne du glømme BRØD Jan??!!? hehe :) Men jeg har bedre utsikt enn deg så :P Ædabæda

Unknown sa...

Hohoho. Ja lett å gløyme! Du får informere dei du da May Bente!;) Brød e faktisk lett å gløyme. Vekje koffor....Bedre utsikt. Pøh!? ssssss

Miriam Elisabeth ツ sa...

Æ ser utover heile byen, fjell(vess det kan kalles det:P) =) Men det e jo fin utsikt du og har ;)