tirsdag 9. oktober 2007

Livsteikn anno oktober

Hallaien allesaman, håpar de har det lika bra som meg, men det skal jammen ein del til no for tida=)







I mangel på bilde av meg sjølv fann eg noken andre koslige bilde.
Eit av bilda er av nevøen min, giss kva for eit. No e eg lei tå å vri tankjen for å finna på noko moro å skriva om, so no får eg berre skriva om livet mitt!
Det består blandt anna i å stå opp so seint som mogleg utan å komma altfor seint på arbeid. Trening gjer meister. På arbei gjer eg det sjefen min ber meg om. I det siste har det vore å ta service på bilen hans, sveisa på Kvam Ungdomskule, byta startkrans på trucken til Jan Mo, reparera motorsaga til Åge kanikkeberg og å byta startmotor på transporteren til Ola Steinstø. Og sånn går nu dagan..... Dei går til og med fort, og dei er stort sett kjekke.

Eg bur forresten heima hjå Mammo og pappen, hjelper til litt heime på garden, og funderar på om det er det eg vil styra med resten av livet. Me har 28 kyr med fira spenar kvar som skal mjelkast to gongjer for dagen og som lagar cirka 500 liter mjelk kvar dag. So veit de det og, om de ikkje visste det før.

I sommar rulla eg hit og dit i min bil. Formålet var å høyra Guds ord og å treffa kjenningar. Fekk ei veka med Kenneth i lavuo, det var absolutt verdt det. No har det vorte ein del turar til Bergen og DELK, det evangelisk-lutherke kirkesamfunn, der presten heiter Jan Bygstad. Der er det oftast veldig fint å sitja å høyra.

Eg las ein plass: "Dere kan få for intet alt dere ønsker og trenger for tid og evighet. Han gir solen, dagen og mat hver dag uten å forlange noe for det. Slik vil han også gi himmelen, oppstandelsen og den evige salighet. Han gir det for intet til hver og en som lar seg omvende til ham for å få hjelp i rette tid."
Tenk, Gud gjev oss syndenes forlatelse like betingelsslaust som at han gjev oss nye dagar og alle andre velsigningar me får av han.

So vil eg anbefala noko Asbjørn har skreve på Fjellheimsidene. http://www.fjellheimbibelskole.no/page.php?mtid=12&elid=149

1 kommentar:

Godt folk sa...

Hvis Brann taper alle kampene med mange mål og Stabæk vinner alle de tre siste kampene, så KAN det hende at ikke gullet kommer hem ;) Liten sjangse for dette da, men sjangsen er der ;) Brann og Bergen har ventet på dette i 44 år, så det er vel fortjente.....? =)

Hilsen en Odder ;P

Mon tro hvem =)