fredag 7. september 2007

Hallo!

Hallaisen alle samen!!!!!!!!!!

Forst ma eg faa gratulera Matilda og Markko saaaaaa mye!!! Saa skjont, Saa kjekt!!!
Ja Sveinung me vente paa dg, bare gje beskjed viss du trenge naagen tips eller naage :) hehe... Daa e eg komt meg vel fram t Bolivia, Cochabamba og barnehjemmet!
D e enormt kjekt her! Men og veldig mye nytt og eg har mye a laera, baade naar d gjelde spraak, kultur osv. Barnehjmmet e naa delt i to, de byggde et nytt barnehjem i vaar, ca 3 min aa gaa fra d andra. Der bur eg i ein leilighet sammen med Marianne Apeland (hu gjekk paa tryggheim).Det bur ca 10 ungar her, enormt skjonne!!! Saa trur d blir et bra aar!
Eg haabe alt staar bra t med daakke der dakk e. Tenke paa daakke, og d fina aaret me hadde sammen! Haape me kan ta kvarandre med i bonn,- d trenge jaffal eg....
Mange, mange klemmar fra Marita! :)

2 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei hei alle sammen. Knall bra at SÅ mange bruker bloggen nå. Du er i mine bønner Marita ;) Du og Bjørko. Kos dere masse og take care!

Anonym sa...

savne deg eg min ex-nabo.. sko hatt deg her av å t, så me konne sitt LADDER 49.. kost oss skikkeligt me den filmen..!! savne deg veeeeeeldi møje.. kan ikkje sei i mot d..!!