onsdag 5. september 2007

Hei godtfolk!

Hadde heilt glømt ut siå vår, men blei minna på an her om dagen av Carita trur eg det va... Konge å hørra fra dåkke alle samen! Tiå me hadde der oppe i nord va knall, og sko gjerna forlenga perioden nåken månedar, år...
Eg har komt meg te Bergen, og innser nå at paraply og regntøy nærmast e obligatorisk her. Sko fått litt hjelp av Rolf, så hadde me nok fått det tørt her...

Ellers går det bra. Blei ikkje idrettsfag alikavel, men tar istedet kristendom grunnfag på NLA. Interessant og kjekt det, men e jo her som andre lignande skular, ikkje alt ein bør sluka rått...

Helga går det bare bra med, e godt igang på sjukepleien. Og nei, me har ikkje følgt opp Matilda og Marko ennå nei:) Dåkke får venta i spenning..

Håpe alle har det godt! Ta kontakt når dåkke e i Bergen! Vil treffa alle som ein!


Fint om dåkke og kan vær med å be for ryggen min. Har hatt ein del problem med den de siste vekene. Et aent bønneemne e dei eg bur med. Dei e ikkje kristne. Be om at dei må få sjå at de trenge Jesus.


Ska foresten snart på "møte" i Fjellheim, avd Bergen! Det såkalte "Bergheim" har oppstart i dag hos Frida og gjengen. Bra navn eller?!


Me snakkes, folkens!

- Sveinung

Ingen kommentarer: