torsdag 6. september 2007

Heihei alle sammen!

Fant ut at det var på tide jeg også skrev et lite innlegg her...
Ja nå er jeg altså tilbake her på vårt kjære Fjellheim,og er veldig bra å være tilbake, selv om dette liksom ikke er vårt lenger.. rart å skulle vende seg til at det nå ikke er vi som går her, og dere er savnet skal dere vite! Bra vi har en blogg så vi kan holde oss litt oppdatert! Og dere er velkommen på besøk!!

Men uansett, ser også fram til dette året:) Begynner å komme litt mer inn i arbeidet, selv om veien kan være kronglete av og til...(les om den på Ingunns blog;) ..Jaja, man lærer så lenge man lever, og noen erfaringer rikere kunne vi fredag puste lettet ut etter en vellykket middag!
Etter en litt hektisk start, med både åpningsfest og innvielseshelg, har ting blitt litt roligere her, og er godt.
Ellers virker det som en bra gjeng som har kommet opp i år og, veldig koselige folk:) (Tryggheim er selvfølgelig en majoritet;)

Tiden nærmer seg til turne, og i år får jeg faktisk være med til Russland! etter mange varme ord fra fjordårets tur gleder jeg meg veldig! Skal liksom være økonomisk ansvarlig jeg da, så det kan bli spennende;)

Ja, også venter vi i spenning, på at siste del av leiligheten skal bli ferdig..nå begynner vårt nye bad og rom å ta form, så det blir bra:) planen er etter høstferien, og inntil da skal vi nok holde ut med litt boring i veggene, og bad på gangen (Mariann og Frida hadde jo tross alt dette et år, så en mnd skal gå bra;)..

Nå må jeg nok avslutte, må få meg litt søvn før jeg skal opp for å rekke 06.55-flyet til Gardermoen.. skal hjem til min brors konfirmasjon, blir kjekt:)

Ønsker dere alle en flott høst videre! Håper det er bra med dere!
Vi snakkes!

Maria Therese:)



Ingen kommentarer: