mandag 3. september 2007

Heia!:)

Arti å høre fra dåkker aillså!

Ville bære sei t dåkker i vestfold at æ å Simon ska i bryllup dær t hælga (vesst dåkker ikkje har hørt d allerede). Sælve bryllupe ska være i Borre kirke, Horten...
Æ ane ikkje korr d e, men d jør kanskje dåkker? Hadde vorre arti å troffe jængen vesst dåkker ikkje bor så langt unna! Isåfall måtte d bi på søndagen.. Ska bo hos Ole Bjarne (min bror) i Oslo, så vi vil jo være litt me han åg. Men vesst d hadde gådd ann å troffe dåkker, hadde d jo vorre strålanes!:)

Ellers håill æ førr tia på me planlægging av et bryllup æ ska være førrlåver i om to uke. En del styr me d, men arti åg!:)

Skriv meir seinar!

Ingunn Annie:)

4 kommentarer:

Godt folk sa...

Hei Ingunn!!
Hørte dere kom ja, skikkelig koselig!Og vettu, Borre krk er naboen t hybelen vår!hadde vore knall å treffi dokke, trur kanksje eg jobbe, men eg ska sjå!!
Klem fra Margrethe

Godt folk sa...

KNALL at dere kommer t Vestfold!!verdens navle vettu;)oxo Tromsø da...selfølgelli;)Tror jeg kommer en tur i kjærka for å kikkke og treffe kjentfolk. GLEDER MEG:)blir moro å treffe deg igjen:)
vi snakkas
Klem fra Randi

Ingunn sa...

Åj.. så kult! Bra! Men då træff vi værtfaill dæ, Randi! Glede mæ!:)

Ingunn sa...

Åj.. så kult! Bra! Men då træff vi værtfaill dæ, Randi! Glede mæ!:)